2010. október 15., péntek

Keresztény énekek, amiket eddig énekelgettünk

Én nem vagyok gyalogos katona,
hadsereg lovasa,
Nem lövok célpontba,
Én nem vagyok repülős pilóta
Én Istennek szolgálok,
Ó, igen.

Jézus szeret minden kicsi gyereket/3x
Minden kicsi gyerek jöhet Hozzá.
1kicsi, 2 kicsi, 3 kicsi gyerekek,
4 kicsi, 5 kicsi, 6 kicsi gyerekek,
7kicsi, 8 kicsi, 9 kicsi gyerekek.
Minden kicsi gyerek jöhet HOZZÁ.

Isten teremtette/2x
ezt a napocskát,
tenger hullámát,
két hegyek csúcsát,
madarak dalát,
apukát, anyukát és a kisbabát.

Kis telefonom van nekem, két összetett kezem.
mit lenn a földön mondok el, Megváltóm hallja fenn.
Ha hívom Őt , barátomat
Ő mindig válaszol.
Felhangzik már: Halló, Halló
A szívem hallja jól.
csingilingi, csingiling, szólj kistelefon.
Összekulcsolom kezem, felhívom Jézusom.

Enikő óvónéni

Nincsenek megjegyzések: